Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2015 14:17 - Честита Баба Марта!
Автор: pribryunetkata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 619 Коментари: 0 Гласове:
0



     Честита Баба Марта! Дано всички сме здрави и щастливи!

    От малка много обичам този празник. Слагането на мартеници за мен не е просто навик и традиция, а нещо като магия. Една добра магия за здраве и късмет.

     Мартениците ми напомнят и за смяната на сезоните – след белия сняг се ражда нов живот, скоро всичко ще стане зелено, дърветата ще цъфнат. Аз посрещам пролетта на първи март, дори навън още да трупа сняг на мен ми става пролетно.

   Но напоследък освен радост този празник ми носи и известна тъга. Всички тези пластмасови боклуци, които чувам да наричат „мартеници“ ме дразнят ужасно! Всъщност нямам нищо против значките и гривничките от червени и бели пластмасови мъниста. Нямам нищо против и да се купуват на децата. Не съм враг нито на Мики Маус, нито на Батман. Какъв тогава ми е проблемът ли? Ами просто искам някой да обясни на децата, че мартеница и пластмасова значка са две различни неща. Мартеницата е нещо направено от червен и бял конец.  Например: „Щом тази значка ти харесва, ще ти я купя. Но тя не е мартеница. Виж това – то е мартеница“. Толкова ли е трудно?

    Сериозно трябва да се замислим за бъдещето. За традициите и ценностите, които имаме и какво правим с тях.

     Честита Баба Марта!





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pribryunetkata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43536
Постинги: 24
Коментари: 3
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031